اندازه اندام تناسلی مردان گاهی مایه بروز دشوار در مردان می شود و خودباوری آنها را تحت تاثیر پیمان می دهد. بسیاری از مردان از کوچکی ابزار تناسلی خویش رنج میبرند و در مقاربت مبتلا دشوار میشوند، به همین سبب دانشمندان در سراسر جهان به فکر برپایی راهکارهای متفاوت و موثر برای بزرگ کردن و حجم دهی افزار تناسلی مردان می‌باشند.

اندام جنسی آقایان


درک یک مرد نسبت به اندازه ابزار تناسلی خود کارایی زیادی بر خودباوری و تصویر مثبت وی از بدنش دارد. مردانی که نسبت به اندازه آلت تناسلی خود در حالت نعوط و غیر نعوط نگران هستند، شدنی است دچار نارسایی نعوط برآمده از پریشانی و دیگر دشواری ها عاطفی شوند. اما امروزه راه‌های متنوعی برای کبیر کردن و حجم دهی آلت تناسلی مردانه وجود دارد.


 


بافت دست موزه تناسلی مردان و مکانیسم طبیعی حجیم شد آن


این عضو در مردان به چهره استوانه‌ای شکل می‌باشد که از ۳ بافت تو در تو برپایی شده‌است. این بافت‌ها اسفنجی شکل هستند و در واقع مانند جَک‌های بادی عمل می‌کنند به این چهره که در بر گیرنده سلول‌هایی می‌باشند که در اثناء تحریک جنسی، با ارسال پیام عصبی در بخش استوانه‌ای آلت، فراخ شدن عروق روی می‌دهد و در نتیجه، حجم زیادی از خون به فضاهای موجود در بافت نعوظی وارد می‌شود.


 


اجسام غاری و جسم اسفنجی پرخون و متسع می‌شوند و وریدهای خود را بر روی فاسیای گوشه ها-کناره ها خود می‌فشارند. به این ترتیب، جریان خون از بافت نعوظی به تعویق می‌افتد و خفقان درونی افزایش مکشوف و بالا می‌ماند. در نتیجه، طول و قطر دست موزه افزایش می‌یابد و نعوظ حاصل می‌گردد.


 


سایز دست موزه تناسلی مردان


سایز نرمال درازا الت تناسلی مردان بصورت نرمال با درازا  ۱۲ لغایت ۱۶ سانتیمتر و و قطر حدود ۴ سانتیمتر است. این رقم مطابق با معیار جهانی گرفته شده است. اگر ابهت درازا افزار تناسلی مردان کمتر از ۱۲ سانتی متر و قطر آن کمتر از حدود 4 سانتی متر باشد میتوان گفت این فرد از کوچکی دست موزه رنج میبرد. این شخص ممکن است جهت اتمام اعمال زناشویی با سخت روبرو گردد.


 


روش اندازه گیری افزار تناسلی آقایان


روش اندازه گیری افزار تناسلی آقایان میبایست در حالت ایستاده یا به عبارتی نعوظ گرفته شود. اندازه گیری از قسمتی از افزار  تناسلی که اصطلاحا به آن شرمگاه (محل رویش مو در ذیل ناف) گفته می‌شود لغایت نوک افزار میبایست اتمام پذیرد.


 


برای اندازه‌گیری دقیق بایستی این پیشه را چندین بار در جاهای مختلف تکرار کرد چرا که عوامل محیطی مثل میزان برانگیختگی جنسی، ساعت روز، دما، توالی فعالیت‌های جنسی و غیردقیق بودن روش‌های اندازه‌گیری بر آن تأثیر می‌گذارند.


 


اندازه اندام تناسلی مردان از دید زنان و کارایی آن در کیفیت روابط جنسی



سوالی که بسیاری از کسان به پیگیری آن هستند این است که: آیا اندازه سایز الت تناسلی مردان برای خانم ها اهمیت دارد ؟ و نگرانی اکثر مردان در مورد اندازه آلت تناسلی شان این است که آیا افزار تناسلی وی می تواند از لحاظ جنسی او و همسرش را راضی کند.


 


در حالی که در نما بسیاری از نسوان ادعا میکنند که اندازه افزار تناسلی آقایان برایشان اهمییتی ندارد، ولی می‌توان گفت این در نما ماجرا است. در نظر سنجی آمریکا در سنه ۲۰۱۶ که یک نظر سنجی بصورت ناشناس از میانی ۷۰۰ هزار نفر خانم مجرد و متاهل صورت گرفت. نزدیک ۵۷۰ هزار تن سایز دست موزه تناسلی را سنجه بسیار مهمی دانستند.


 


این مساله بدین معنا نیست که دست موزه تناسلی حقیر نمیتواند نیاز های زنان را برطرف کند و یا بدین معنا نیست که با سایز دست موزه تناسلی کوچک نمیتوانید رابطه لذت تقسیم ۲ طرفته را تجربه نمایید، ولی تاثیر آن در روابط جنسی را هم نمی‌توان کنمان کرد. پس اندازه افزار تناسلی مهم است، اگر برای همه‌ی زنان نه، حدالقل برای بعضی از آنان مهم است.


 


همچنین اندازه ابزار تناسلی مردان در کیفیت روابط جنسی تاثیرگذار است. در تحقیقاتی که در همین مقوله اتمام شد محققان دریافتند قطر دست موزه تناسلی در رسیدن به خوشنودی جنسی زیاد مهم تر از درازا آن است. بسیاری از افراد به انگیزه داشتن قطر آلتی کوچک، توانایی داشتن رابطه را به شکل صحیح و آنگونه که انتظار دارند، نخواهند داشت .


افزایش قطر و حجیم کردن افزار تناسلی آقایان


قبل از تصمیم گیری کامل در این مقوله بهتر است به یک روانشناس یا مشاور مراجعه کنید و نگرانی های خود را بیان کنید. در این جلسات مشاوره سوالاتی مورد بررسی قرار می گیرند، از جمله: آیا به راستی اندازه ابزار تناسلی شما به طور غیر طبیعی حقیر است یا اینکه  نزدیک  دارای سایز ترازمند است و شما فهم غیر واقعی از ابزار خویش دارید؟ یا ایده ها و تصورات شما نسبت به اندازه دست موزه تناسلی غیر واقعی است؟ پس پیش از هر تصمیمی بهتر است حتما به روانشناس مراجعه کنید.


 


روش‌های حجم دهنده ابزار تناسلی مردانه


- دستگاه وکیوم: دستگاه کشش دست موزه یا وکیوم به آلت متصل میشود و اتمام حرکات کششی ابزار را سبب میشود. البته بیشترین تاثیر دستگاه کشش آلت بر روی افزایش طولی آلت است، ولی به دلیل افزایش گردش خون در افزایش قطر نیز موثر است. ناگفته نماند به کارگیری دستگاه های کشش برای بزرگ شدن ابزار به علت ایجاد آسیب‌های درونی در دست موزه پیشنهاد نمیشود.


 


- عمل جراحی: عمل جراحی بزرگ کردن افزار تناسلی از عقیده پزشکان متخصص آخرین راهکار است. در برخی مراکز با عمل جراحی لیگمان های آویزان کننده دست موزه را قطع می کنند که درازا آلت افزایش پیدا کند ولی شایستن فروتنی و بروز دشواری ها در هنگام مقاربت زاد است.


 


- لیپوساکشن: برخی مردان از طریق لیپوساکشن اطراف استخوان شکم خویش سهم می گیرند، به این ترتیب که بخشی از افزار که با چربی پوشانده شده، نمایان تر می شود.


 


- پروتز: پروتزهای بادی ابزار تناسلی نیز با جراحی وارد ابزار می شوند و روش موثری برای شفا نارسایی نعوظ و افزایش درازا ابزار تناسلی هستند.


 


- قرص‌های حجم دهنده: اکثر قرص های حجم دهنده ابزار تناسلی بیشتر جنبه درمانی موقتی را دارند، یعنی به محض بهره‌گیری جریان خون را در آلت تناسلی بالا اسیر و افزار تناسلی موقتا حجیم می‌شود.


 


- ماساژ آلت تناسلی: یکتا سایر از راه‌های حجم دهی آلت تناسلی Jelghinae یا ماساژ آلت تناسلی بصورت یومیه میباشد. این عمل چنانچه ۴ ماه بصورت مکرر پیش از خواب انجام شود. در مصر باستان از این طریق یعنی ماساژ تناسلی به عنوان روشی کارامد در بزرگ کردن افزار تناسلی مردان زیاد بهره‌گیری میگردیده است. طریق این ماساژ بدین ترتیب است که ترجیجا ابزار تناسلی با یک روغن چرب گردد و هرشب پیش از خواب مشت و مال اتمام شود .


 


- کرم‌ها و ژل‌های حجم دهنده: کرم‌های حجم دهنده موثری برای ابزار تناسلی مردانه وجود دارد. تحقیقات و آمار‌های مختلف بیان‌گر این جستار هستند که استفاده از این محصولات در کناره سایر روش‌های افزایش سایز افزار تناسلی می‌تواند نتایج خوبی به به اتفاق داشته باشد. برای نمونه به کارگیری این ژل‌ها در ساحل اتمام تمرینات ورزشی ویژه افزایش سایز ابزار تناسلی می‌تواند به شما در کسب خوشنودی بیشتر کمک کند.


 


از طرف سایر به عقیده می‌رسد این طریق نسبت به دیگر روش‌های جراحی و دارویی دارای ریسک و خطرات جانبی اقلیت است و پس آزمون این جستار چندان ناخوشایند به عقیده نمی‌رسد. بیشتر این محصولات حاوی ایزینفتیدا و ماده الانتین (ماده موثر حجم دهنده) می‌باشند.


 


همچنین این کرم‌ و یا ژل‌ها حائز منابع ویتامینی تغذیه‌ای و برخی مواد تحریک کننده گردش خون و گرمابخش هستند که با استعمال و بعد از جذب توسط پوست، مایه تغذیه بهتر بافت‌ها و سلول‌های آلت تناسلی می‌شوند. از طرف دیگر با تحریک گردش خون در ناحیه و افزایش دما به خون رسانی بیشتر به افزار می‌انجامند که این فرمایش به نوبه خویش منجر به تغذیه و رشد و تکثیر هر چه بهتر و بیشتر بافت‌های ناحیه افزار تناسلی آقایان می‌شود


 


و نهایتا می‌تواند به افزایش سایز دست موزه تناسلی کمک کند. وانگهی افزایش میزان خون رسانی به رگ‌های خونی موجود در مجرا‌های تناسلی مایه می‌شود خون اکثریت در منطقه تناسلی حفظ شده و فرد حین برقراری رابطه جنسی نعوذ بهتری را نیز تجربه کند.


 


• باید به یاد داشته باشید که حتما پیش از نخست رابطه جنسی دست موزه را غسل دیتا و اطمینان حاصل کنید که این ژل و کرم‌ها هیچ نوع تماسی با واژن شریک‌ جنسی‌تان نداشته باشد.


 


• برای بزرگ کردن یا قطور کردن آلت خویش حتما با پزشکی رایزنی کنید که حائز تجربه زیادی در این گویه باشد. اعلان هایی که توصیه کرم، قرص و دیگر روش های جراحی را می دهند را با دقت رسیدگی کرده و در باره آنها تحقیق کنید.


 


بزرگی بیش از اندازه آلت تناسلی مردان


بزرگی بیش از کران میتواند انعطاف اکثریت به ابزار تناسلی مردانه بدهد که این امر خود سبب خم شدگی و سایر اختلالات جنسی می‌شود. و با توجه به این که عمق هر واژن حدود ۴.۵ اینچ است، چنانچه  ابزار تناسلی مردان بیش از معمول کبیر باشد میتواند مشکلاتی همچون عفونت واژینال همسر و در ضمن رابطه جنسی دردناکی برای او متعاقب داشته باشد. به ویژه زمانی که نسوان رابطه مقعدی را امتحان میکنند.